tubiii11 Allahkahretmesin1 jilet Venüs jel Başlıklı olanlardan al kesme gibi bir durum olmuyor kalan belki tek tük oluyordur ama onu da boşver doğumun hem sezeryan olacakmış hem de o sırada kimse tüyünle ilgileneceğini zannetmiyorum
Allahkahretmesin1 m_Kubra_m o an o acıyı çekerken inan utanmak aklına gelmiyor 😂😂 kız bir de herkes jilet Venüs öneriyor ben kullanmadım derby lady kullanıyorum daha hiçbir yerimi kesmedim fiyat olarak da daha uygun ona da bir bak istersen
m_Kubra_m Allahkahretmesin1 öyle de hamilelikle uğraştığımiz yetmiyormuş gibi birde tüy kıl ile uğraşıyorz vallahi birde ismin çok güzel 🤣 söylemden geçemicegim
Allahkahretmesin1 Sersel_15 keşke ben de hamileliğimin başında başlasaydım diye pişmanlık yaşıyorum şu an
Allahkahretmesin1 m_Kubra_m kız kadınların uğraşı biter mi hamilelik bitince bu sefer de korunma belası başlıyor 😂
Busimss Allahkahretmesin1 ben her zaman sire gidiyordum yine hamileliğimde sire gidiyorum büyük rahatlık yaptıra yaptıra alışırsın aslında zamanla
Allahkahretmesin1 Busimss hamileliğimin en başında başlasaydım keşke ya bu kadar zorlanacağımı tahmin etmemiştim ben
Cicegim38 Allahkahretmesin1 ayy ben hiç jiletle almadim hamileykende oncesinde de hep agda jilet 1 haftaya kalmaz cikiyo ve kaşindiriyor valla kuduz gibi 1 kere aldim da sonra hel agda 33 haftaligim bu zamana kadar agdaya gidiyorum az kizarma oluyo aci olmuyo ama sen jiletle aldiign icin az aciyabilir ama cok rahat edersin yika vucudunu bisey olmaz agzina sakiz al 😂😂 sakiza bastir ben oyle yapiyodum aciyi hissetmiyosun biyerden sonra
Allahkahretmesin1 Cicegim38 birkaç hafta daha jiletle idare edip doğuma 1 hafta kala falan ağdaya gitmeyi düşünüyorum cesaret bulursam 😂 bebiş kanala girmeye çalışıyormuş biraz da o yüzden çekiniyorum ağdaya gitmeye kendimi kasarım falan Allah korusun
Zeynep_1997 Allahkahretmesin1 34. Haftadayız bizde sağolsun eşim yardımcı oluyor benimde 1 2 Aydır eşinizden destek alın
Allahkahretmesin1 Zeynep_1997 aynayla bir deneyeceğim olmazsa eşime söylerim zaten başka bir şey gelmiyor aklıma 😂
m_Kubra_m Allahkahretmesin1 dün akşam eşimle bu konuyu konuştuk oda diyor bilmiyorum ne yaoacagim bu ayların kıymetini bileyim bari diyor 🤣🤣 büyük ihtimal ile aramıza çocukları yatıracagim.artik
Gencanne2 Ben hiç ağda yapmadım hep makina kullanıyordum bekarken lazerede gitmiştim aşırı aşırı bi sorun yaşamadım. Doktor alttan muayeneye başladıktan sonra eşimden yardım istedim sağolsun o yardımcı oldu
Allahkahretmesin1 Gencanne2 sonlara yaklaşıyorum yavaş yavaş alttan muayene vs için temiz olsun istiyorum ben de yoksa kendi aldığım idare ediyor bir şekilde
Denizegeabioluyor Allahkahretmesin1 tuy dokucu kullan diyenler olmus kimyasal icerikli oldugu icin hamilelikte onerilmiyor canim agdayada canin dayanmaz kalinsa tuylerin diger jilet turleride gormedigin icin kesme kanatma filan yaparsin en iyisi senin icin suan jilet venus kesme falan olmuyo onlarda onune ayna koy o sekilde yap bence 😊
Allahkahretmesin1 Denizegeabioluyor evet tüy dökücü ün önerilmediğini biliyorum jilet olarak da venüsü hiç denemedim aslında derby lady kullanıyorum çoğunlukla
Annemioluyorummben60 Allahkahretmesin1 merhaba trendyolda epify isimli bir tüy dökücü krem var hamilelikte kullanılabilir bitkisel içerikli , cilde herhangi bir olumsuz yan etkisi yok eminim çok memnun kalacaksınız bir şans verin derim. Hayırlı doğumlar olsun inşallah