Allahkahretmesin1 ben 21 .haftamdayim şu an bile geçen zorlandım karnımdan alt kısmını m göremiyorum zar zor aldım jiletle ahşap hiç yaptırmadım riskli olacağını düşünüyorum bebek için zateb benim gebeligim başında riskliydi düşük tehlikem falan olmuştu çok şükür bu günlere geldik onun için diğer hamileliklerimde de ayna yardımı ile alıyordum öyle görüyordum şimdi de öyle yaparım artık en zor kısmı da bu mlesf bizim için çok zor oluyor temizlemesi