Havvaca adenimm_ o sırada tiroidi 9 gelen ben 😂bu arada endokrinoloji bölümüne git canım 3 değere 50 mg yetmez 25 mg hiç yetmez 75 den az kullanmaman lazım. Dahiliyede sürünme direk endokrinolojiye git
Minikbezelyetanesi Merhaba benimde tsh 4.9 çıktı levotiron 75 mg başladık dün daha 4+5 ilk trimesterdayım inşallah düşer
Lafayette adenimm_ 4gün 125, 3gün 150 . Organ yok bende o yuzden yuksek. Dozunuzu arttırır doktorunuz değer normale düser endise etmeyin
Sevalinkaa adenimm_ 5 olan değerim bir ayda 0.93e düştü hamileliğin sonuna kadar devam. 25 MG 1.5 doz kullanıyorum
Buse_98 Eksijelibon merabalar bende 15 haftalık gebeyim endokrin takipliyim 5 gün 125 2 gün 150 içiyorum düm sağlık ocağına baktırayım öyle gidiyim dedim 2.23 çıkmış emdokrine 1 hafta 10 gğn sonra gitsem bir sorun olur mu ya
Eksijelibon Buse_98 yok canım olmaz değerin iyi cıkmış hatta ama takip et benimde 1 ay önce 2 küsürdü şimdi 3.78 e yükselmiş ama ben 23 haftalık oldum belki bebek büyüdükce ihtiyaç arttıgından yükseldi benimki
Minis122 adenimm_ benimde 25 yarimlik kullaniyordum badlarda igi dusmustu spnra 4 e yukselmis 25 tam kullanmaya basladim 1 hagtada 3 lere dustu suan icin devam wdiyorum tekrar kontrole gittigimde bakicaz artik
ZumrasMom_ Ben hamile kalmadan öncede yıllarca triod ilacı kullandım hamile kalmamla triod bitti çok şükür
Buse_98 Eksijelibon haklısın canım bebek büyüdükçe ihtiyaç artıyor haftalık takip edicem yükselince hemen giderim zaten hastane biraz uzak omdan sebep böyle bir yöntem deniyorum🥰
edadm adenimm_ gebelikten önce 175 kullanıyordum şu an 150 oldu doktorum dozun yeterli olduğunu söyledi böyle idare edicez bakalım.. korkma hiçbir şey olmaz