Ben hamile kaldığımda ilk tahlillerimde değerim 12.50 çıktı doktorum dahiliyeye yönlendirdi ve euthyrox diye bir ilaca başlattılar 5 gün 25 mg 2 gün yani Salı ve cuma günleri 50 mg içmemi söyledi doktor 1 ay sonra kontrole çağırdı 2.30 a düşmüş değerim böyle devam edeceğiz dedi ilk çok korkmuştum ben ama korkulacak bişey yok önemli olan aksatmadan düzenli kullanmak ben çok kusuyorum mesela ama doktor kesinlikle bu ilacı içtiğimde kusmamam için kendimi zorlamamı söyledi tamamen bebeğin gelişimini bu ilaç sağlıyormuş aksatır isek bebek gelişimi geriden geliyor ve zarar veriyormuş