Busratye Smyydmr ayrıyeyten açılma yumuşama yoktu en son sancında var demedi kanalda da değildi doğmayacak galiba 😊
Polikistikanne Smyydmr Ben 🤷🏻♀️ Artık sancılarım olsada işlerle uğraşamasam keşke 😂 ama arkadaşımında sancısı filan yoktu bir anda 39+1de suyu geldi ve aldı kucağına şükür ☺️ bende ondan cesaret belki biranda gelir diye umuyorum.
Busratye Smyydmr bende hiç birşey yok ayağı kalkınca baya ağırlık hissediyorum oturunca çok yayılarak oturum herhalde karnım yumuşuyor sizde de var mı böyşe birşey şuan yaşıyprumda tuhaf geldi bana 😊
Smyydmr Gamzeserdar belirti olmadığı için doğuramayacakmışız gbi geliyo zaten ondan böyle beklemek sıkıcı
Smyydmr Busratye bnde sancı falan yok dün doktorum önemli olan baskı olması demişti. Baskı da var zaten ayrıyeten 2 cm açıklığım varmş.
Busratye Smyydmr o baskı bende ayaktayken veya tam dik oturunca hissediyorum oturunca yok en iyisi öyle durayım
Busratye Polikistikanne o kadarda ikna etmeye çalışıyorum gel artık kızım seni bekliyoruz diye ama pek oralı olmuyor 😊
Mevsen Smyydmr ben 38+4 te doktor muayene etti acıklık cıktı ondan sonra gece nişanım geldi ertesi gün yıne kontrol etti sancım gelsin diye biraz tetikledi eliyle sancılarım şiddetlendi dün akşam doğurdum darısı sizlere olsun ☺️
Smyydmr Mevsen ay inşaAllah. Bnmde dün çıktı 2cm açıklık. Sancım da hemen gelir inşaAllah 🤲 sağlıkla büyütün bebeğinizi darısı bize🤗