Serenayyyyyy Hlycsr91 valla bende okadar dikkat ediyorum bide ilk haftalarda yemek yiyememe meselemiz oldu halada fazla yiyemiyorum ona rağmen alıyorum anlam veremiyorum bu kiloya🥹🤣
Belinay0922 Turkaann ay canm benm aynisi yaa kasıklarım cok kotu belim cok kotu sanki biri kasıklarima bicak sapliyo sanci giriyo bende cok korktum acaba zararli mi iyi mi sebep ne diye kimse cevap vermedi.
Turkaann Belinay0922 yaaaaaa, bende korkuyorum canım ya doktora gitsem mi diye düşünüyorum. Ansızın biz sızı giriyor belime ve kasığıma
Belinay0922 Turkaann doktoruma mesaj attim dediki kontrole gelmen lazm.Bende baska sehirdeyim firsat bulsam gitcem
Turkaann Belinay0922 aaaa gerçekten mii, bende yarın doktorumu arayacağım ve bende farklı şehirdeyim muayeneye gel derse gidemeyeceğim ama olduğım şehirde bir doktordan randevu alıp gideceğim
Belinay0922 Turkaann canm ben ilcedeyim ile gitmem lazm ve yol cok bozuk belim zaten kotu o yol daha da kotu ediyo beni
Rabiasamet27 Bugün tam 15 haftalık olduk benim hiçbir belirtim yok gebeliğe dair basindan bu yana kusma baş donmesi v.s gibi ama yatarken çok korkuyorum su sola yatmak gerek gibi bir mesele var ya onun dışında iyi geçiyor çok şükür ❤️
Sevalinkaa Rabiasamet27 15+4üm Doktorum 20. haftadan sonra sırt üstü yatmadığı sürece sağa sola yatmanda Hiçbir problem yok dedi
Denizinci Elf69 15+5 iz. Göbeğimde kaşıntı başladı. Nemlendirici sürmeye başladım çatlaklar için . İlk gebeliğimde hiç olmamıştı , umarım bundada olmaz. Onun dışında ara ara mide yanmaları devam. Bir de karnım erken çıktı. 2. gebelikten diye düşünüyorum ☺️
Yagmurr8 Elf69 bende 15. Haftadayım Allah’a şükür iki haftadır bulantılarım azaldı sadece aç olduğumda bulantım oluyor. Bazende bel ağrım oluyor o kadar. Sanki göbeğimde biraz çıktı boyum biraz uzun 1.76 cm herkes geç çıkar felan diyordu ama gayet çıktı bence 🤷🏻♀️😅