Elf69 Haftadan merhabalar kızlar Allahım sağlıkla yavrularımızı kucağımıza almamızı nasip etsin inşAllah 🌺 nasıl geçiyor haftalarınız merak ediyorum benimle aynı hafta da olanları?
Denizinci Elf69 15+5 iz. Göbeğimde kaşıntı başladı. Nemlendirici sürmeye başladım çatlaklar için . İlk gebeliğimde hiç olmamıştı , umarım bundada olmaz. Onun dışında ara ara mide yanmaları devam. Bir de karnım erken çıktı. 2. gebelikten diye düşünüyorum ☺️
Hlycsr91 Bugün tam 15 hafta olduk. Şimdilik allaha şükür güzel ilerliyor. İnşallah herkesin sorunsuz ilerler hamileliği. Bu haftaya kadar 5 bucuk kilo aldım 😕🤭
Emine_4166 Cinsiyeti hala ogrenemedik birinci dogumum erken dogum olmustu kixim olmustu 4 yasina gircek insallah nasip olursa bu hamleligim dae cok endise duyuyorum
Elf69 Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🌺 bizde dün cinsiyet öğrendik %90 kız dedi doktorumuz sizce değişir mi?
Turkaann Merhaba kızlar bizde 13+5 haftalığız yürüdüğümde falan vanijal bölgemdeki kemiklerim ağrıyor bel ağrısı oluyor ara ara da kasık ağrım oluyor anlık sizce normal mi bebek yukarı çıkıyor diyorlar baskı yapıyor diyorlar sizlerde de oldu mu böyle belirtiler 🫶
Serenayyyyyy Turkaann aynı haftada benimde oldu 14 haftanın ortasına kadar devam etti hatta doktorum normal rahim genişliyo baskı uyguluyo demişti şimdi 15+4 olduk geçti yoğun bi ağrınız olursa ama mutlaka doktorunuza danışın
Tugcestpkts Turkaann iki saat önce bunun için doktora gittim. İnanılmaz bir bel ağrısı ve sol yumurtalık agrısı çok şükür bir sorun yokmuş. Sanırım büyüdüğü için oluyor bu ağrılar. 12+4
Belinay0922 Turkaann ay canm benm aynisi yaa kasıklarım cok kotu belim cok kotu sanki biri kasıklarima bicak sapliyo sanci giriyo bende cok korktum acaba zararli mi iyi mi sebep ne diye kimse cevap vermedi.
Melekozge 16+2 olduk bugün biz bir oğlumuz var birde kızımız olucak Allah’ım nasip ederse bugün cinsiyetimizi öğrendik 🥰🫶🏻
gakkoyengee 15+5 olduk bugün midem hala düzelmedi 🥲 bulantı kusmam şükür azaldı ama hala eski yaşantıma dönemedim
Turkaann Serenayyyyyy çoo teşekkür ederimmm böyle bilgilendirmelere şuan çok ihtiyacım vardıı, çok şiddetli değil sadece fazla dışarda dolandığım zaman oluyor 🤲🏻🫶
Serenayyyyyy Hlycsr91 valla bende okadar dikkat ediyorum bide ilk haftalarda yemek yiyememe meselemiz oldu halada fazla yiyemiyorum ona rağmen alıyorum anlam veremiyorum bu kiloya🥹🤣
Serenayyyyyy Turkaann yaaa aynıydım inanın dışarı çıktığımda hep bi baskı oluyodu uzun yürüyüncede kemik batması oluyodu