Fatma027 memnunum kısmen. Yani ayık olduğun için herşeyi hissediyorsun. Acı değil de kestiklerini diktiklerini. O biraz zordu o an. Ama sonradan iyiki genel olmamışım o anı yaşayamayacaktım dedim.
Ağrı elbet oluyor ama dayanılmayacak gibi asla değil. Doğum sancısını yaşadığım için o ağrı pek etkilemedi beni. 3 5 saate uyuşukluk geçti ayağa kalktım ve bidaha hiç yatmadım ben. Sizde öyle yapmaya çalışın yattıkça daha kalkasınız gelmiyor çünkü. Ve benden size en büyük tavsiye mutlaka korse kullanın. Çok güzel dik tutuyor ve ameliyattan sonra rahat hareket etmenizi sağlıyor. Güzel kilo verdiriyor ve sıkıyor karın bölgenizi