00ilay00 canım daha dün oldum 39. haftamdayım o yüzden rahatça söyleyebilirim ki abartılacak kadar bi acı yok ben 10 üzerinden değerlendirecek olursam 2 diyebilirim acısı için hatta 1 bile olabilir ama benim bir tık açılmam vardı o yüzden de hissetmemiş olabilirim. Korkulacak bir işlem değil max 5 saniye sürüyor