Ben taytla gitmiştim çıkardım öyle yattım örtü veriyor zaten doktor, elini mi soktu artık parmak mı bilmiyorum soktuğu zaman acıyor ama elini çeker çekmez acısı geçti kendini kasma hiç rahat bırak zaten kayganlaştırıcı jel de sürüyor eline zorlamıyor