Gullll2505 Pnr_25 haklisin aslında çok dikkat etmemiz lazım yok ben de ağır işler yapmam ama yaz geliyo parka bahceye cikamiycaz mi acaba hem çıkmak istiyorum bunaldım evde hemde korkuyorum yaa bak şuan için bu avantaj senin için ben yemek yapıyorum eşimde makinaya atıyor evi toparlıyor
Pnr_25 Gullll2505 doktoruna sorarsın canım aslında bende arada yavaş yavaş yürüyüş yapmak istiyorum ama unuttum son kontrolde sormadım korkumdan kaç aydır evdeyim inanki
Gullll2505 Pnr_25 Evet pazartesi serklajdan sonra ilk kontrolüm var sorarim bütün merak ettikleri mi belki cinsiyeti de söyler senin ilk çocuğun mu cinsiyeti ne🥰
peri5860 Gullll2505 Canım öncelikle geçmiş olsun Serkajli olan tüm annelerimize. 😔 Bir an önce iyileşir normal sürece girersiniz inşallah 🙏 Bu arada yakın zamanda kontrolü olan var ise doktoruna sorabilir mi bir arkadaş var ilk gebeliği tecrübesiz olduğu için sık girdi ultrasona doktorlar da uyarmamis bir şey dememiş bunun bebek için bir sakıncası olur mu ? Diye sorabilir mi rica etsem. Dün tüm gece bunu gördüm rüyamda nefes nefese uyandım kaç kez uyudum tekrar gördüm kötü haldeyim ya 😔😔🙏
Gullll2505 peri5860 Teşekkür ederim canm Amin inşallah 🤲 Tabi ki sorarim canim ama bildiğim kadarıyla üst üste girmek zararlı radyasyon açısından ama hergun mesela şuan bi arkadaşım hastanede yatiyo düşük tehlikesi var 2 günde bir bakiyolar bebeğe ama korkma bisey yoktur inşallah kac haftaliksin 🥰
peri5860 Gullll2505 Canısı radyasyon yok diyorlar ya 😟😟 İnşallah sorun yoktur ya aklıma geliyor sürekli
Hatice-x Merhabalar ben doğum yapalı üç ay oluyor, Erzurum buhara da Hümeyra hanıma gidiyodum ve onda yaptım doğumumu sizlerde sağlıkla alın kocaginiza inşallah
Pnr_25 Hatice-x Amin inşallahh Allahim bağışlasın bebeğini 😊normal mi oldu sezeryan mi doğumun canm fiyatlar ne kadardı
Hatice-x Pnr_25 sezeryan oldum canım ilk de sezeryan di benim onuda gene buharada Zeynep kamalaga olmuştum, benim doğumumdan iki üç gün sonra fiyat yukselicekti ben 5.900 e oldum şuan nasıldır bilemiyorum ama