mel33 doktorunuz zarar gelmeyecek şekilde vermiştir zaten.. iki hamileliğimde de o kadar çok ilaç içtim ki 🙄 hatta ilk hamileliğimde haplar geçirmedi, iğne bile vuruldum bir hafta 😕 kanda çıkması bebek için sıkıntı oluyor zaten.. neyseki bir haftalık tedaviyle yanıma geldi iki oğlum da ☺️