mel33 başından beri sürekli tekrar eden idrar yolu enfeksiyonum vardı, 26. Haftada da teşhis kondu bana.. sürekli yatmamı, sadece tualete kalkmamı söyledi doktorum.. bir süre sonra yürümedikçe, kalkmadıkça sızmamaya başladı.. son ay da geçmeyen bir öksürük başladı, bunun için de ilaç kullandım.. 39+4 de nişanım geldi, suyum da tekrar gelmeye başlayınca suni sancıyla Doğum yaptım.. maalesef sızıntı nedeniyle enfeksiyon kaptı bebeğim😕 6 gün küvözde kaldı.. şuan 3,5 aylık 😍 genel olarak sürecim böyle ilerledi, yardımcı olabileceğim başka bir şey varsa seve deva yardım etmek isterim