gulayaakgun ErdemirinAnnesi 23. Haftada yaptım. Kalpte bir parlama ve bir böbrekte genişleme görüldü😔 zamanla geçebilirmiş ama
naz_ozz gulayaakgun canınızı sıkmayın bizimde detaylıda aynı şeyler söylendi perinatoloji gittik ikiside geçmiş düzelmiş sizinde öyle olur içinizi ferah tutun 🫶🏻
Sehernaz12 gulayaakgun bende de aynısı denildi ama bebek büyüdükçe geçecek şeyler dedi risk olarak söylenmedi çok şükür sizde içinizi ferah tutun inşallah
aydan_ gulayaakgun bize de 20. Hafta da böbrekte genişleme var dedi, ama erkek bebeklerde genelde görünüyor dedi, doğum sonrası ultrason önerilir diye yazdı rapora, sizin cinsiyetiniz ne?
Rukiye_666 gulayaakgun normal ultrason da mı muayene ediyo yoksa vajinal mı canım bnde 19. Haftadayım hiç devlete gitmedim henüz özele gittim ama doğum için bazen istiyorlarmış peritanoloji raporunu devlete yönlendirdi doktorum haftaya gitcem inşallah da
naz_ozz gulayaakgun detaylıya 20+6 da gitmiştim perinatolojiye ise böbrek için 22+2 kalp için 23+1 de gittim hiç canınızı sıkmayın 28 haftaya kadar çoğu geçiyor zaten içinizi ferah tutun lütfen 🙏🏻 🫶🏻
baharmann ErdemirinAnnesi yarın tam 22 haftalık oluyoruz ve yarın detaylıya gideceğim inşallah. Allahım herkese güzel haberlerle çıkmayı nasip etsin detaylıdan
Zeyneparsln ErdemirinAnnesi Renkli ultroson diye geçmiyor o detaylı ultrason ismi . Renkliyi her muayenede veriyor zaten siyah beyaz bir şekilde bütün organlarına bakıyorlar
Zehross03 Zeyneparsln nasıl her muayenede veriyolar yaa :( ben özele gidiyorum renkliye sokmadı henüz 19. Haftadayım saçma sapan ultrason fotoğraflarımız hep