berryy21 Caglasmz canım benim son adetim 5 ocak ancak geç döllenme oldu ve don adete göre hesaplasam şuanki haftamdan 3 hafta önde olmam lazım ama gerideyim ama ultrasonda öyle ve sağlıklı yani cok şükür doktor direk geç döllenme dedi zaten şubatın 20 sinde hamile oldugumu öğrendim
Myasminn Caglasmz 60. Günde pozitif gördüm canım. 12 şubatta regl oldum, 23 martta gecikince kan verdim 0.2 çıktı. Olurum diye beklerken göğüslerim çok ağrımaya başladı ve akıntım arttı, 12 nisanda kan verdim değerim 28.4 çıktı
Dolphin16 Ezel16 sonra bi sıkıntı oldumu . Bende nisanda yumurtlama görmedim bu gün 27. Günü Ovulasyon testi koyu çıktı adetime 10 günden az bi süre var ben zaten gün aşırı değerlendiriyordum . Ama geç yumurtlama olursa ben adet olmam mı ? Çok değişik karışık
Ezel16 Dolphin16 Sıkıntı derken canım ne gibi sıkıntı ? Sağlıkla ilerledi ama bende kan pıhtılaşma olduğu için doktor kan sulandırıcı dozunu ayarlayamadığı için 20 gün önce bebeğimi kaybettim… 7 haftalıktı gayet sağlıklı idi.. Şimdi sen adetine 10 günden az kala yumurtlama gördün isen reglin geçikebilir.. gün sonra ya gebelik haberi ya da regli olursun canım .. Hakkında hayırlısı olsun inşallah 🥲
Dolphin16 Ezel16 çok geçmiş olsun 😞 benimde ilk hamileliğimde trombosit düşüklüğü vardı . Riskli gebelikti . Bide ben yurt dışındayım 6 yaşında oğlum war onda normal olmuştu geç döllenme falan görmedim şimdi görürsem merak ettim geriden haftası gelen bebeğin sağlığı iyimi olur diye .
Ezel16 Dolphin16 Sağol canım teşekkür ederim.. Bende yurtdışındayım 😇 Rabbim evladını sana bağışlasın, tez zamanda gebelik haberleri almak nasip olsun inşallah 🤲🏻 Geç döllenmeler genellikle sağlıklı oluyor ama herşey nasip kısmet tabi ki..
Smyald Zekiyedeniz bende ilişkimden 12 gün sonra evde test yaptım negatif adetime 7 gün kaldı ne yapacağım negatif mi merak ediyorum