Caglasmz Pko olduğu için adetlerim bazen gününde, bazen erken, bazen de 1 hafta 10 gün geçerdi ..
15 gün oldu 16 gün oldu 17 gün oldu artık dedim test yapayım ve çok silik bir çizgi ile gebe olduğumu öğrendim ..
Doktor 5 haftalık bir geç döllenme olmuş demişti 🥲
Bir arkadaşım regli gecikmesinin 21 günü pozitif görmüştü..
Tamamen yumurtlama ile alakalı..