Monarosa06 aşko valla doktor bana dinlen dedi erken gelcek gibi dedi bende doğum falan olursa diye ev işlerine giriştim zaten yürüyüş yapıyordum benim sancım oldu ama hafifti doktor açılma var dedi nişanın gelirse gel dedi ertesi gün nişanım geldi sümüksü bi kahve bir renk gittik açılma 3 cm olmuş rahim ağzım açılmış yumuşamış doktor bu sefer ha bugün ha yarın doğurursun suyun gelirse sancın şiddetlenip sıklaşırsa gel dedi benim hafiften sancı girip gidiyor iş yapıyorum merdiven çıkıyorum yürüyüş falan ama hala Allah’a şükür iyiyim allahtan istediğim gittiğimde baya açılmam oluşunda direk doğuma gireyim bari inşallah bu arada 36 ya yeni girdik