Aslan10 ben normal yapmak istiyorum, sezaryen korkum var ve normal dogurup hemen ayaga kalkmak istiyorum allah izin verirse insallah ama bu kesip biçme bilmem ne laflarini birakin artik ya, ne kadar saygisizlik, bir kadin bir kadina bunu yapmamali, ayrica cogu hastanede sezaryen-normal fiyati ayni, doktor cok mu merakli sanki sezaryene, ne guzel sen normal dogum yap o elini bile surmesin ayni parayi alsin gitsin. Sezaryen demis ki bi bildigi var demek, eskiden bebelerde hep kalca cikigi yok yamuk kafa yok kadında durdurulamayan kanama gibi sorunlar oluyormus, bu şuursuzca normal dogum askini da anlamıyorum