Gamzegll
Doğru söylüyorsun her doktora güvenmemek gerekiyor. Ben de ne biliyim baya ücret ödedik ilgilenir anlatır diye düşündüm. Allahtan kendi doktorum iyi bizi telkin etti korkulacak birşey yok üzülme. Fetal DNA yı da istersen yaptırabilirsin istemezeen yaptırma çok da önemli değil dedi. Ama perinatoloji doktoru bizim hastanede yaptırılıyor isterseniz burada yaptırın dedi resmen para için bizi üzdü. Ciddi başka sebepler söylese inanın para falan hiç gözümde olmaz evimi arabamı satar yine yaptırırım onu evlat can sağlık daha önemli. 🙏🤲🧿