Merhaba arkadaşlar, dün detaylı ultrason randevumuz vardı. Doktor kontrol ettikten sonra sağ böbrekte genişleme var dedi. Biz de ne olduğunu sorduk. 2li 3lü tarama yaptırmamışsınız şimdi diğer şeyleri bilmiyorum. Ama down sendromu da olma ihtimali var dedi. Biz baya üzüldük dün öğlenden beri ağlıyorum. Bu şekilde durum yaşayan oldu mu? Lütfen yaşayanlar yazabilir mi? Bir de rahim de bir damarın çok ince olduğunu ilerleyen zamanlarda büyüme geriliği olabilir, tansiyonun yüksek çıkabilir dedi. Biz bir daha üzüldük. Daha sonra sonuçları göstermek için kendi doktorumuza gittik. O daha önce başka hastalarda da yaşamıştır diye hemen sorduk. Doktorumuz durumun normal olduğunu sağlıklı bir bebekte de bile görülebileceğini söyledi. Doğmadan bilemeyiz doğana kadar da takip altında tutarız, Belki böbrek kendini yeniler dedi.Tansiyonunu falan da takip ederiz, Ama endişe ediyorsanız yurt dışında yapılan kan testi var ondan yaptırabilirsiniz ama sonuç muhtemelen aynı olur dedi. Doktorumuz sakinleştirince rahatladık biraz. Bize dua edin. Allahım tüm anneleri babaların kucağını boş bırakmasın,üzmesin. Sağlıklı bebekler dünyaya gelsin inşallah hayırlısıyla. 🌸🌺🧿🧿