Hilal2 İkiside yapıldı narkozlu halimle kadına vurmuştum çok acıyo senin Allah’ın yokmu demiştim sonrasında çok utandım
Kelle0129oekd Serap-asel duruma göre bağlı canım, kan kendiliğinden de geliyor gelmezse müdahale ediyorlar benimki müdahale ettiler öyle kanadı hatta ağladım yapmayın diye bana ölmek istemiyorsan o kanın geldiğini göreceğiz demişler Di
Kelle0129oekd Serap-asel korkma ya inşallah kendiliğinden gelir benim de 1 ay kaldı doğuma bende korkuyorum biraz ama yapacak bir şey yok dua etmekten başka 🥺
Melikenur55 Serap-asel kum torbasını aldıktan sonra hemşireler birkaç kere gelip bastırdılar acı verici bi durum 😞
Gns-gur Serap-asel hem kum koyuyorlar hemde bastırıyorlar öyle çok korkacak birsey yok canım saniyelik ağrıyor onu da yapmak zorundalar
Rabia04_09 Serap-asel İlk hamileliğimde her ikiside yapıldı bende. Doğumhaneden çıktığımda karnımda zaten kum torbası vardı onu kaldırdıktan sonra 2 saniyelik karnıma bastırmışlardı. Ama herkese yapılmıyormuş heralde burda açılan postlardan okumuştum bi çok kişiye bunlar yapılmamış mesela
Serap-asel Rabia04_09 inş hersey iyi olurda bunlara gerek kalmaz zaten doğum korkm var bide bunları duyunca iyice korktum
Aynenkanka Serap-asel benim karnıma bastırdılar ama korkunç bir güçle değil tabii ki dikiş acısıyla canım yandı e bu da normal. İçimden çıkan pıhtıları görünce şok olmuştum iyi bir şey
Serap-asel Aynenkanka karnınıza basılınca rahımden pıhtılarmı gelıyor alttan bir müdahale olmuyor değilmi