Benim karnıma bastırıp kum torbası koydular ama o an uyuşuk olduğunuz için bişey hissetmiyorsunuz .iki kez yapıldı bu işlem içerde ki pıhtınin çıkması lazım .hemşire biyandan bastırıp bı yandan da içerdeki pihtilari temizliyordu .hafifçe bastiriyorlar zaten öyle abartı bı güç uygulamiyorlar.