Bende 23 haftaligim ve hep soluma yatmaya calisiyordum. Ama uykuda nafile sirt ustu uyaniyordum hep. Yanima ne kadar yastıkta koysam boştu yani. Ve bu durumu doktora sordum nasil yatmam gerekiyor sag sol diye. Yuzustu haric hersekilde yatabilirsin sirt ustude bir sakinca yok dedi. Ve o gundur rahat uyuyorum. Hatta simdi sirt ustu degil solumda uyurken uyaniyorum. Bence bu durum boraz psikolojik olarakta beynimize yerlesiyor ve kendimizi sartlandiriyotuz. Rahat biraksak kendimizi belki hic bir sikinti yasamayacagiz.