Missmanan Cglgyk 20. Haftamda detaylı ultarsyonda çıktı şuan 33+3 haftalığım benim ağrım Yok hamdolsun ama ağrısızda olsa büyümeye devam ediyor bol bol su için idrarınız geldiği zaman hemen gidin ihmal etmeyin birde benim sağ böbreğim de genişleme daha fazla olmasın diye hep soluma yatıyorum korkumdan 🤦🏻♀️
Cglgyk Missmanan 29+5 im. Benimde sağ böbrekte. Şiddetli ağrı sonucu hastenede öğrendim ben. Ara ara ağrım oluyor gin içerisinde. Doktor büyümenin be kadar olduğunu söylemedi ama ilk aşamalar dedi. Birde 3 hafta sonra kontrole gelmemi söyledi. Ilaç kullanıyor musunuz? Inşallah doğuma kadar bi sıkıntı olmaz
kelebek77 Kubraekn ben bazen sirt üstu uzaniyorum.öyle bebegimin hareketleri daha cok hissediyorum cok hareket ediyor 😁
Missmanan Cglgyk siz yine de sorun kaç milim olduğunu hafta hafta ne kadar artıyor bilmiş olursunuz sizin başlangıçsa inşallah fazla büyümez Yok ilaç kullanmıyorum sadece tel takılıyor ama benim daha o evrede değil inşallah olmaz da üroloji uzmanına gidin idrar tahilili yapar idararda enfeksiyon varsa ilaç verebilir bana 5 günlük bir ilaç verdi sadece o da baksın isterseniz hafta sonu tekrar gideceğiz bakalım yine yazarım size
Esmaa Kizlarr ben sirt ustu cok yatmiyorumda amma bebisimde azon azligi yani nefes catismazligi cixdi
Cglgyk Missmanan tel takmanın bebeğe riskleri yok mu Acaba? Çok tedirgin oldum onu duyunca. Inşallah o duruma gelmeyiz hiç 😔
semabrcn sırtınızın sağ yarımına yastık koyun yamuk yatın omurilik bölgeniz yataktan biraz yükselirse sorun olmaz ama yan pozisyonda da bol bol dinlenin sol yatıs bebeği besliyor
Missmanan Cglgyk taktıran çok hamile var bebeğe zararı Yok ama o da ağrı yapabiliyormuş 😔 inşallah hayırlısıyla o evreye gelmeden Doğum zamanımız gelir 🤲🏻
KezbanAyhanKorkmaz dilaraserdar ben 3 aylıktan beri kullanıyorum şuan 24 haftalık gebeyim inanılmaz rahat ediyorum uyurken. Hatta ben almadım kuzenimindi sağolsun o verdi önce ön yargılıydım şimdi hergece yatağa girdiğimde kuzenime dua ediyorum kesinlikle tavsiye ederimde sırt ağrısı kaldı ne bel ağrısı.
Mirayyavuz Missmanan bebeğinizde mi böbrek genişlemesi var sizde mi, benim bebeğimde var ama sola mı yatılması gerekiyo
Missmanan Mirayyavuz bende var genişleme İnan’ının onu bilmiyorum ama tabiki sola yatmak her zaman daha faydalı bebeğinizde varsa sizin yatışınızla alakası olduğunu düşünmüyorum Rabbim şifa versin inşallah 🤲🏻💕
Annikko Kubraekn bende 28. Haftadayım sırt ustu yatma gun gectıkce zorlasıyor, bel agrısı oluyor, nefes darlıgı ve saga sola donuslerde destek almak durumunda kalıyorum, zamanla fark edersın cok uzerıne dusme 🙂
Eylem 31 haftalik hamileyimbdr u ma sorduğumda gülmüştü istedigin gibi yat zamani gelince kendin sirt üstü yatamadgnda anlycaksn yatmaman gerektiğini demişti hala sirt üstü yatiyorum hic bir sıkıntı yaşamadım cok.şükür ama bel sirt agrisi olmaya baslarsa ara sira sol yanima yatiyorm zamani geliyor sanırım sol tarafa yatmanın🙂
Osse Ben hamile değilken sırtaüstü yatamazdım hiç ama hamile kaldıktan sonra bir tatlı geliyordu ki sırtüstü yatmak bir ara öyle yattım ama şuna yine yatamıyorum belime baskı oluyor ağrıtıyor yatamıyorum ben aslında geceleri uyuyamıyorum ki 🤦🏼♀️ Sağa dönüyorum olmuyor sola dönüyorum olmuyor kalkıp geziyorum evin içinde artık. Ama sabah eşimi işe yolladıktan sonra geri yatıyorum öğlen 1e kadar uyuyorum o uyku nasıl tatlı geliyor anlatamam 🤣
Gzdykpln Kubraekn Kordon sikismasi olabiliyor diyorlar ama boyle biseye rastlamadim hic bende uyurken soluma donup uyuyorum ama uyaninca hep sirt ustu uyaniyorum simdiye kadar bi problem olmadi mantiken bakinca sonucta o suyun icinde yatis pozisyonunun ona zarar verecegini sanmam o her turlu kendine rahat pozisyonu aliyor zaten icerde 😌
omurdincerli Kubraekn ben yatıyorum valla sırt üstü ama kafamın altına 2 yastık koyuyorum öteki türlü tansiyonum düşüyor gibi oluyor