Cansumsu Esescimm nedenını kımse soylemedı erken dogum fakat enfeksıyonun erken dogumu tetıkledıgını bu gebelıgımde net bı sekılde doktorumdan duydum ve asırı tedırgınım
Esra420 Bende 35 haftaligim 2 cm acilmam vardı doktorum Bi akşam yatış yaptı iğne fln attılar cikardi dün 1 hafta beklemesi lazım dedi 36 haftada doğunca herhangi bir problem olur mu 2800 kilosu kuveze girer mi diye korkuyorum ilk gebeliğin
babymom_8 Cansumsu Yaşadım canım onu bırak düşecekti bile 9 ay boyunca progestan kullandım 41+0 da doğum yaptım suni sancıyla
yagmur089 Cansumsu aynn oyle vakti sati varsa gelmez varsin erken digum olsun rabbim su vakitte saatte geleck dediginde o vakitte gelir bende bekliyorum bakalim gelsin diye ne zmn gelirse bakalim
Rabia04_09 Ecearel2022 malesef 😢 ama erken doğumdan kaynaklı değil herşey yolumda giderken yoğun bakımda enfeksiyon kaptı bundan kaynaklı verilen ilaçta ağır gelince dayanamadı minik bedeni. Aynı haftada bi arkadaşım da doğum yaptı maşallah oğlu şu an 3 yaşında. Rabbim arkadaşınızın bebeğini kucağına sağlıkla kucağına almayı nasip etsin güzel düşünsün güzel olsun herşey 🌸
Kelle0129oekd Cansumsu ayyyy 🥺🥺kız nasıl Dı sızıntı ya benim en korktuğum şey, ikinci gebelik ama korkum var ya
Rabia04_09 Ecearel2022 yaaa😢 Rabbim sabırların en büyüğünü versin. O durumu yaşadığım için çok iyi anlıyorum çok üzüldüm. Rabbim en kısa zamanda yerini doldursun inşallah
Tubaut Cansumsu bende aynı şekilde 34. Haftada birkaç gün sızıntı şeklinde sonra tamamen suyumun gelmesi ile normal doğum yapmıştım şimdi ikinci hamileliğimde 37. Haftadayım Suyun erken gelmesi bedensel bir durum değil o yüzden ikincide öyle olacak diye düşünmeyin genelde erken gelmesinin sebebi enfeksiyon kaynaklı olabiliyor
Cansumsu Tubaut kesinlikle banada enfesiyon dedıler ve bu gebelıgımdede gecmeyen enfeksıyonum var gebelıkle bırlıkte vucut uretıyormus🥴