Elifinal
Ben ogrendigim gunun ertesi günü biraktim bir paket iciyordum 😮💨
Kiz ben bide cok seviyorum sigarayi ya , canim benim o 😀 bir gun tekrar kavusacagiz , suan 32 haftaligim iple cekiyorum 🤭
Yani bence birakmalisin biraz zor oluyor illaki, sinir oluyor bende oyle oldu yani. Ama sartlamadim kendimi deli gibi stiyorum isticem demedim hic.
Ilk gun dedim ki 3 tane iciyim bari.
Ikinci gun de icime bi cektim bi cekmedim bi cektim bi cekmedim sadece dudak tiryakiligi varsa hani icime cekmeden durabiliyo muyum dedim. Baktim hosuma gitmiyo ama durabiliyorum da yani..
Icime cok az cektim veya cekmedim oyle derken sonraki gun içemem artik bebek var karnimda moduna girdim. Vicdanen kendimi yalan degil cok zorladim hakkm yok daha dogmamis bebegin sagligini riske atmaya dedim birkac belgesel izledim. Nebilim boyle boyle belki birakirsin sende olmaz mi