Kızımı 38+6 da sezeryanla dogurdum 39 zannediyordum doktor bi kaç gün öncesine tavsiye etmişti ben güzel tarih olsun dedim 20.02.2020 de dogum yaptım şimdi hamileyim 40. Hafta 6 ocagı gösteriyor aksi bi durum olmazsa 1 ocak isticem 39 haftalıkken. Sezeryandanda hiç korkma benim zorunlu oldu epilepsim var diye ama iyiki olmuş