sevcanbyhtn bak sana yemin ediyorum hiic de kötü değil sadece 2 gün yataktan sor kalkıyorsun okadar yani oda normal, ameliyat geçiriyorsun sonuçta. Hatta bak allah şahit domtorlar doğumdan sonra bana ilaç ağrı kesiciler getirdiler sabah akşam ben agrim uok diye içmedim. 2. Gün niye içmiyorsun iki gündür iç diye getiriyoruz sana diye kızdılar bende ağrım yok niye iciyim ki dedim ayyy maşşallahın var tamam ozaman dediler. Yani bana da çok abartmıslardı benimde gözüm korkuyordu ama normali asla yapamazdım elime iğne batsa bir hafta acısını çekerim normalde. O derece olduğum halde hiç ağrı sızı çekmedim. Etrafın lafına bakma çok bilmişler herşeye karışır bana kendi annem bile dedi sana 40 gün boyunca kim bakacak çalışıyorum bakamam okadar dedi. Ben 2 gunde ayaklanınca şaşırdı oda. 5-6 saat zorunlu yaptırıyorlar hastanede doğumdan sonra. Saatim dolunca bı kalktım 5 saat aralıksız yürüdüm bebeğin sevinciyle. Sormak istediğin bisey varsa sor ayrıntılı anlatabilirim