cerenmndv35 Mlkhmzyhyzkry Evet o ücrete sadece bir refakatçi dahil.baska biri daha kalırsa eğer ekstra 110 daha ödemiştik biz ağustos ayinda
Muzikci Testlere nasıl ücret ödemediniz anlayamadım ben 2li ve 4 lü için de ekstra ücret ödedim muayene ücreti dışında bi kaç hafta önce muhasebeye sordum doğum ücreti ocak ayına kadar hala 2600 tl
Muzikci Hatta 4 lü tarama testi için 145 tl ödedik Cemil Kaymaz bu arada dr um memnunuz biz de geçen seneden beri egepole gidiyorum muayene ücretleri makul bence ama 👍🏼
Pandora Telefonda sordum Egepol muayene ücreti icin 300 tl dedi dogum ücretini yeni yılda değişecegini o yuzden fıyat veremeyeceklerini söylediler