Fbie [bilinmeyen] ben gitmedim ama duyduğum kadarıyla Normal Doğuma 3500 tl istemişler ve yorumlarını okuduğumda para için hep birşeyler var diyerek tahlil istiyorlarmış iyice araştır canım
Dncnjms [bilinmeyen] ben 9. Haftamdan beri gidiyorum şu an 37. Haftamdayım. 81.5tl muayene ücreti. İkili teste ya da her hangi bir tahlile beş kuruş para ödemedim. Doğum da yıl sonuna kadar 2600 diye biliyorum. Detaylı ultrason da 150tl. Doktorum Gökalp Tokaç çok da memnunum.
Mlkhmzyhyzkry Dncnjms Merhabalar ben de Dr şükran hanm a gidiyorum bugün kontrolüm vardı ve beklerken extra refakatçi ücreti alındığını duydum tesadüfen bilginiz varmi acaba ben de 37. Hafta dayım cuma net bir bilgi alacağım ama aklıma takıldı 😊
Dncnjms Ayrıca şeker yüklemede sadece içeceğe 15tl ödedik. Nst de ücretsiz. Bir de şimdi haftada 1e düştü kontroller 1 hafta muayene ücreti ödüyoruz 1 hafta ödemiyoruz.
Fbie [bilinmeyen] ben internetten araştırıyordum babada Ege yaşam ve egepol yakın olduğu için onların yorumlarını okudum egepolda bir çok doğum ücretinde söyledikleri fiyatla Doğuma girip hastaneden çıktığında ekstra ücret aldıklarını ve herkese farklı ücretler söyledikleri yazıyordu bir tane bile iyi yorum okuamadım o yüzden de tercih etmedim
Fatmasnny Fbie yeni doğum yaptım ne söyleniyorsa o kadar ödeniyor ekstra birşey ödemedik hiç ama ekstra refakatçi, aile odası falan bir sürü farklı uygulama var onlar istenirse ücret değişir
Fbie [bilinmeyen] olabilir canım bende Ege yaşama gidicem 2 li tarama olucak önümüzdeki hafta allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
EzgiDurdu [bilinmeyen] ben de egepolde gökalp bey e gidiyorum ücret 2600 diye duydum ama yılbaşından sonra zam olcak diyolar ne kadar olur kimsenin fikri yok muayene 81.5 detaylı ultrason 150 tl başka da birşeye para vermedim sanırım 23. Haftadayım
Fatmasnny [bilinmeyen] 81.5₺ muayene 150 TL detaylı ultrason 2600₺ yıl sonuna kadar doğum yeni doğum yaptım bu şekilde
Kenanizm18 [bilinmeyen] 81.5 ikili tarama 46 gibi birşeydi sanırım 🙈 orada dogum yaptım 3 hafta önce :)
Fbie Kenanizm18 ben zaten gitmedim doğurmadım orda kızlar sadece ben internet üzerindeki yorumlardan duyduğum ve eşimin amcasının karısına 3500 tl normal Doğum ücreti söyledikleri yoksa ben gidip kendim tecrübe etmedim😊
Fatmasnny Kenanizm18 ya canım çok güzel muhteşem bir duygu ama şu uykusuzluk olmasa herşey daha güzel olacak 😊 sen nasılsın
snmatas [bilinmeyen] Muayene ücretini bilmiyorum ama ayrıntılı ultrason 200 tl canım oraya yaptırdım sadece onu doğumda 2900 dediler
Kenanizm18 Fatmasnny bizde aynı dertten muzdaribiz 🙈🙈 gündüzle geceyi degiştirdik 😂😂 onun dısında daha iyiyiz canım şükür ☺️
cerenmndv35 Mlkhmzyhyzkry Evet o ücrete sadece bir refakatçi dahil.baska biri daha kalırsa eğer ekstra 110 daha ödemiştik biz ağustos ayinda