yenibirannis kayra21 ne biliyim Dr tatlıya çok yüklenme dedi hem ondn hem hasta olmaktan korktum ama aldım yicem artık 🤭😁
Burnumageliyoduslkmsn yenibirannis dün yedim daha harika gitti iki günde üç günde bir yiyorum hiç bir zararı yok ama herşeyin fazlası zarar
Totanseyma yenibirannis şekerimin yüksek olma riski olmasına rağmen haftada 2 kere yiyorum dayanamıyorum dondurmaya
Ygmrsrcn yenibirannis hamileliğimin ilk gününden bugüne sürekli yiyorum. Kar kışta bile canım o kadar çok istiyordu ki. Herhangi bir sorun teşkil etmedi boğaz ağrısı dışında 😂
ikiprensannesi__ yenibirannis gözünü seveyim ne gibi bı zararı olabilir ki dondurmanin 🤣 istediğin kadar ye
Demmet yenibirannis kız dondurmanın ne zararı olacak ben hamile kaldiğimdan beri ki kışın bile haddinden fazla dondurma yedim 😅😅 ama şuda bi gercek açlık şekerim bir tık yüksek cıktı 😅 onda da şeker diyeti uyguladık şuan şükür bişey yok
Pnrpnr_ yenibirannis hiçbir sakıncası olacağını sanmıyorum abartmadan yenildiği sürece, yenilmemesi gerekir diye söylemedi doktorum ve hiçbir yerde duymadım 🥰 ben de yiyorum.
Hilal2 Hergün en az 2 tane gömüyorum 🤣🤣🤣 sadece üstüne ılık su içiyorum boğazlarım şişmesi annem küçükken öyle yapardı bize şeker sorunun yoksa ye gitsin amann 🤣🤣🤣🤣
_brcu88_ yenibirannis ben 18 haftalık hamileyim belki 8 kere dondurma yemişimdir 🤣😂Allah’a şükür hiç bir problem yok bende