yenibirannis Kizlar canm bu aralar dondurma cekiyo Dr yazdım ama daha donmedi yiyen varmi aranızda herhangi bi sorun olurmu bilgisi olan varmı☺️
ilkimbebee yenibirannis kız yok ne gibi bi sorun olucak çok fazla kasmaya gerek yok herşeyin fazlası zarar demişler fakat sürekli yenilmiyor o yüzden bişey olmaz ben kaç defa yedim afiyet olsun git ye 😅
Gamzer yenibirannis Ne gibi sorun olabilir ki? En fazla çok yersen boğazın ağrır canım. Ye afiyet olsun🌸
yenibirannis Hilal2901 işte şeker hastalığım ben yok diye biliyorum umarım yoktur Dr en son tatlıya yuklnme demişti ama 1 taneden bişe olmaz ins🥰
yenibirannis kayra21 ne biliyim Dr tatlıya çok yüklenme dedi hem ondn hem hasta olmaktan korktum ama aldım yicem artık 🤭😁