Edaozer inşallah ben de geçen hafta burda yazdım çok korkuyodum ama benim de suları hergün kontrol edildi çok şükür sızıntı gibi şu an sanırım. Azalmasın su diye hergün bir bardak havuç suyu önerdiler içtim 1 haftadır bugün çok daha iyi gördü doktor. İnşallah sağlıkla geçirip bugünleri kucağımıza alcaz bebeklerimizi. Aklına takılan olursa yaz inşallah negatif çıkar tabii🙏🏻 ayakta da kalma pek