Ervaduru ilk hamileligimde oluyordu doğum yaptım yine geçmedi devam etti goz doktoruna gittim ve bu gözün arkasında bi sıvı varmış onda azalma olmus ondan oluyomus normalde 40 yaş uzerinde oluyomus bnde erken baslamis doktor normal dedi herkeste olabilir dedi gebelik döneminde de bı çok organ etkileniyo gözde etkilenir gebelikde de olması normal dedi şuan hamileyim yine oluyo tansiyonun normalse korkma tedavisi vs yok böyle devam edicek