Barismom Selam kızlar, çok yoruldugumda vajinal kemik ağrısı yaşıyorum bu durum normal mi yaşayan var mı acaba??
sevcanbyhtn Barismom 3. Gebeligim nedense bunda bende yasiyorum rahim ici kemiklerim ağrıyor gunlerce spor yapmışım gibi
anakuzusuu Barismom bende 34ten sonra başladı canım o ağrı çatı ağrısı. Adım atarken bacağımi kipirdatirken bile zorluyor. Kendini çok yorma cok ayakta kalma dinlenmeye bak. Haftan erken
Crescent96 Barismom çatı ağrısı dedikleri şey 😞 o kadar çok çekiyorum ki onu canım bi acıyor uyuyamıyorum yürüyemiyorum ayağını kaldıramıyor insan 38+4 deyim günler yaklaştıkça daha da zorluyor. İlk hamileliğimde hiç yaşamamıştım böyle bişey
Afrodid Barismom ben 1 aydır bu ağrı ile uğraşıyorum dinleniyorum geçmedi belki oturarak çalışıyorum diye yürüyüş yapıyorum fazlalaşmaya başladı. Kan değerlerime baktırdır magnezyumum düşmüş dün kontrole gitmiştik. 15+3 haftalık gebeyim Doktorum magnezyum yazdı. Bakalım inşallah şifasını görürüm
sevcanbyhtn Barismom kontrolume daha var ama araştırıyorum normalmiş diger gebeliklerimde hic yaşamamıştım dinlenince geciyor 20 haftalik hamileyim siz?
Barismom sevcanbyhtn bende ilk hamileliğimde yaşamamıştım ama bu sefer ev işi yapınca fazla yürüyünce falan oluyor İnternette normal oldugu yazıyor ama bu hafta kontrolünde soracağım doktoruma. 15.haftadayım bende 🥰
sevcanbyhtn Barismom benide bilgilendirirmisin bu hafta doktora gittiginde seninde dogum eylul sonu gibi olur o zaman😊
Barismom sevcanbyhtn merhaba bugün doktora gittim ve vajinal kemik ağrısını sordum doktoruma, magnezyum eksikliğinden kaynaklandığını korkacak bir durum olmadığını söyledi. İlaç yazdı ve pilates egzersiz yürüyüş falan yapmamı önerdi
Barismom anakuzusuu çatı ağrısı için çok erken daha 😬 aslında mümkün oldukça dinleniyorum sadece rutin işler yapıyorum
Barismom Crescent96 bende bende ilkinde yoktu hiç böyle Bi ağrı, ama ben ilk doğumdan sonra regl dönemi yaklaşınca bu agrım oluyordu şimdide yorulunca oluyor anlam veremedim doktora soracagm bu hafta
Aysenurercys Crescent96 bende oyleyim gecmiyo yururken topal gibi yurumeye basldim sol ayagimin ustune basip pijamami bile giyemiyorum nasil gecicek allah yardim etsin
siyahinciii Bende de var o ağrı 21. Haftanın sonundayım tek yumurta ikizi beyefendilere hamileyim pazartesi doktor kontrolümde soracağım
ladyax Afrodid vajinal ağrı ilk 12-16 haftalar arası görülebilir 16 dan sonra geçmesi beklenir ve doğum yaklaştığında tekrar ortaya çıkar
Barismom Afrodid sizede çok geçmiş olsun aynıyız demek bizde bugün 15+2olduk😊 eğer sadece magnezyum eksikliğiyse vitamin takviyesiyle hallederiz inşallah 🙏 giyinirken bile oturarak giyiniyorum yoksa ağrıyor 🥺