Eflalin290 18 martta adetimin ilk günüydü doktora gittim ilk gittiğim doktor değerlerin yüksek bu değerde kese olması gerekirdi dedi kesem geç oluştu ve hala daha bebek yok içinde muhtemelen boş gebelik benimkisi yoks aşimdi ye kadar çoktan bebek gözükürdü :(