Eflalin290 ben en son 30 kasımda adet olmuştum normalde 3 4 gün gecikirdi zaten aralıkta yine gecikti doktorum zaten 2 3 gün gecikince gel dedi ben 5.gun gittim rahim duvarimin kalinlastigini ama kese olusmadigini kan tahlili yaptirmam gerektiğini söyledi bende 1 hafta sonra kan tahlili yaptırıp gittim ve hamile olduğumu öğrendim doktorumda bana geç döllenme olduğunu söyledi ama ne kadar geç onu hala anlayamiyorum :)))