Beggg söyle ki rahatlık açısından daha iyi tek kişilik yorgan vs daha kullanışlı tam oluyor 190 olsa küçük gelir.. nevresim daha iyi oluyor 190 lik nevresim yok 200 var hep 🙃🙃 özel diktirirseniz ayrı tabiki de yatak koruyucu da 120×200 yok 100×200 almıştım kapı boşluğu olduğu için tam olmustu sadece bağlantı kısımları köşelerde değil ortalara denk gelmişti vs vs 🥰🥰