_brcu88_ Melekannesi80 ben devleti sevmiyorum yaaa özele gidiyorum en son duydugumda 7.500 dü bizimkisi de n’olacak eşimin bi aylık maaşı …ozeldeki doktorumu çok seviyorum ve ona güveniyorum her konuda ….devlete güvenipte sezeryan olamam
Melekannesi80 Adeninannesiiiii bence kendi doktoruna git özelde hem rahatsin oda tek kişilik rahat bir şekilde kalırsın devlette esini almıyorlar içeri hem