Devaamine merhabalar 15. Haftamda rahmimde açıklık ve kısalma oldu doktorum kontrolde farketti ilaç verdi rahimdeki açıklık kapandı ancak kısalma devam etti sonrasında 18. Haftamda serklaj oldum 28. Haftama kadar annem geldi ben gittim kayınvalideme gittim derken çok ayakta kalmadım ama evde kaldığım zamanlar yemeği vs kendim yaptım dışarda hiç gezemedim maalesef doktorum yarım saatten fazla ayakta kalmamı istemedi şimdi 33+3 haftam hala da genelde yatıyorum biraz daha dişimi sıkmaya çalışıyorum ama bu süreç herkes için farklı önlem amaçlı atılan ve sizin gibi atılan gebeler daha kolay geçiriyor günlük hayatına devam ediyor kimisi wc harici kalkamıyor yani süreç herkes için farklı sizin doktorunuz süreç hakkında sizi bilgilendirir