Kızlar bugün kontrolüm vardı 33+3 haftalığım doktorum 28den beri rahim ağzımı ölçmüyordu bugün dedim hocam ölçmüyorsunuz artıı bir önemi yok mu diye ben diyince baktı 16 mm çıktı karından nst bağlanmıştım doktor odasına girmeden sancı falan çıkmadı ölçümün hiçbir önemi yok artık dikiş çoo güzel tutuyo sancında yok dedi 2 hafta sonra çağırdı ve gün belirleyeceğimizi söyledi ama tabi 16 mm duyunca bana bir şeyler oldu korkmama gerek varmı😥