canım bence kan testi ver en net orda olur bende adetimden önce regli oldum sanmıştım test yaptım pozitif çıktı tabi herkeste aynı olucak diye bişey yok ama yine de bi kan testi ver negatifse bile üzülme herşeyin bir zamanı vardır Allah tez zamanda kavuşmayı nasip etsin insallah hayırlı evlatlar