Kızlar test atmıştım pazartesi günü silik çıkmıştı salı günü hastaneye gittim ve regl oldum doktor bakmadan başka doktora gönderdi sebebini bilmiyorum randevu açılmadı henüz ona çarşamba günü gece reglim kesildi gibi oldu perşembe günü hiç gelmedi cuma günü yine geldi ve bitti şuan kasık ağrım var “FERRUM” kullanıyorum Demir ve kan eksiğiliği sebebiyle vermişti içince aşırı midem bulanıyor bu ilaç yapıyor olabilir mi yoksa düzensizleşiyor mu ağlayacam şimdi