
37+2’den herkese selamlaarr, artık son günlerdeyiz hayırlısıyla 10 gün sonra 18 Mayıs’ta kavuşuyoruz miniğimle. Heyecan, stres, tedirginlik hepsi bir arada karmakarışık duygular içerisindeyim. 🥹🫶🏻 Bazen zorlanıp artık doğsada rahat etsem desemde biliyorum ki bugünlerimi de özleyeceğim. 🥰 Sizlerde durumlar nedir, nasıl gidiyor, nasıl geçiyor günleriniz? ☺️