Sevgi-88 Elacik Merhabalar biz de bugün 24+1 oldu.minik papatyam bugün inşaa Allah detaylı ultrason var dua edin lütfen güzel geçsin👐bende daha yeni yeni hissediyorum prensesim 😍
Turna44 Elacik ben 24 haftamdayım 9 kg aldım halada alıyorum ama zaten normalde çok zayıfım aslında iyi oldu bu kilo. Karnım buyurdu dar giydiğimde baya belli ama geniş ilerde çok belli olmuyor. Ekstra bacak krampları başladı özellikle geceleri
Elacik Turna44 uyuşma ve kramplar da magnezyum eksikliği başlamış demektir doktorunuza hatırlatın mutlaka magnezyum yazacaktır
tatliheyecanim02 Elacik benimde karnim dar bisey giyince belli olacak duruma geldi kilomuz +2ydi en son bakalim ay sonu almismiyiz gorucezz kesin almışımdır ama çok yiyorum iştahım cok acildiii🙈🙈🙈 bebiste arada tık tık vuruyor hissedebiliyorum ara sıra 👼👼👼
Elacik tatliheyecanim02 bende ilk 4 ay 3 kg aldım ama bu ay benim de iştahım da çok ciddi açılma var doymuyorum gibi şekerden de korkuyorum 😭
kubrayilmaz35 Bugün tam 20+1 tam tekmi mi bilmiyorum ama arada düz uzandığımda pıt pıt elime geliyor tepkisi kilo olarakta 2.5 kilo aldım 🐣