Elacik Bu haftalar da neler oldu bedeniniz de neler değişti 🤩 karnınız ne kadar büyüdü, 🤩 biz 22+4 olduk şuan hareketleri kasık bölgesine yakın ordan pıt pıt atıyor papatyam 🥹 karnım da artık dışarıdan farkediliyor 👶🏼
Iscn Elacik 21 haftaya gircez inşallah 2. Oğluşumla muhtemelen 3-4 kğ civarında aldim karnım büyüdü bol bol tekmeler yiyorum😅
Serap-asel Elacik benımde karnım bayağı büyüdü 21+4um valla bel bölgem bayağı genişledi😀umarım doğumdan snra tekrar eskı halıme dönerim😀
ozzlemk Elacik bendeee 20+4 üm ikizlerimle ilk gebeliğim hala pıt pıtlar şeklinde hissediyorum genelde😍😍
Zeyzey055 Valla 18+3 olduk 2. Gebeligim hamile kalmadan önce birazcık göbeğim vardı şuan karnim aşırı belli burdayim diyor bide çok hareketli kungfu yapıyor sanırım icerde sipa.. abisi o kadar hareketli değildi bu zamanlar da
Mediha99 22+4 6 kg almış durumdayız bebeişşş detaylı da 525 gr olmuş(2 gün önce girdik) karnım inanın son 1 haftada belli oldu arkadan bakınca zaten belli değil önden ise füze 🥹🥹🥹 çookkk çoookkkk hareketli gerçekten fazla yaaaa maşallah 😍😍😍
bu_partideyalnizsin Göbeğim disardan pek anlasilmiyor ama biraz çıktı tabi ki 23 hafta bitmek üzere 🙂
Serap-asel Elacik bejimde belım çok ağrıyor ve sol göğsümün altına sankı dıken batıyo gıbı kaburga kısmıma
Nesibesu Merhabalar ayrıntılı ultrasona kaçıncı haftada baktırmak gerekiyor 20 24 arası diyorlar ama en iyisi hangisinde gitmek
Hyry_127 Elacik 23 haftalık olduk ama hala hissetmiyorum bu hafta kontrolum var hiç kilo almadım 2 kilo verdim göbegim birden büyüdü ve çok tüğlendi 😂
imren_melinarya Elacik bizde tam 21 haftalik olduk ara ara pit pit hareketlerini hissediyorun 🥰 3. Gebeligim karnim 2 haftaya kadar minicikti birden cikti 3 kilo aldim kilo icin dert etmeyin dogumdan sonra 10 kilo gidiyor biranda ama cok kiloda almak saglik icin tehdit dikkat etmekte fayda var ilkinde 25 kilo almistim tatli cok yerdim tansiyonum cikti anlamadim bile
Ozlemdemir Elacik 22+1 ikinci gebeliğim bu gebelikte aşırı derecede baldirlarimda uyuşma hissediyorum hiç ilaç kullanmıyorum sanırım magnezyum eksikliğinden oluyor yarın kontrolüm var. İlk gebeligimde gebelik şekerim vardı bunda olmaz umarım test yapicam yarın