Servikal Ben öğrendiğimde 20 ydi.adetimin günü de gecmişti her gün iki kat oldu.Tabi gec döllenme benim
EmineTarik Deletedmom_53 benim adetten 5 gün sonra 167 ydi hatta ben doktora kötü biliyorum dedim doktor yoo gayet iyi dedi hemde ikiz gebelik çıktı ona rağmen yani düşün 🙈😂
Bskaysy Deletedmom_53 1 hafta sonra çağırdı doktor 1000 küsürlere gelmişti şuan 16 haftalık hamileyim 😊
EmineTarik Deletedmom_53 doktor 350 civarında olsa bize yeter dedi 420 çıktı daha da baktirmadim ondan sonra 17 haftalık şimdi
Ezgikaynak Kız korkma benim ilk beta değerim 5.05di duyup duyabileceğin en düşük değer😅 şuan da 16 haftalık hamileyim ve hala da hamileliğe dair bir belirtim yok hamileliği de spor için özel ders alacaktım almadan bi kan testi verdim tesadüfen öğrendim yani
aybarsaybuke Ezgikaynak aa öyle deme 3 gün önce 3.84 ile öğrendim dün 8,60 cıktı bakalım cıkcak mı daha da 😄