Deletedmom_53 bebegim ilk zamanlar belirti göstermez ki zaten inan ben hiç anlamadım hamile olduğumu bi öğrendim 5+4 keseyi gördüm direk ilk başta adet gecikti onun dışında herhangi bir belirti yaşamadım doktorum dediki ilk zamanlar normal dedi diyorum ya sana bende belirti hiçç yoktu lütfen üzülme inanıyorum herşey güzel olacak