Deletedmom_50 Hastayım nezle kuru öksürük baş ağrısı hiç halim yok ben kadın doğum acile mi gidip muayne olmam.gerekiyo önce onlar ona göre serum takarlar mi
Yazmelegi_ Deletedmom_50 normalden acilden giris yap onlar yönlendirme yapıyor ben normal yerden muayene olmuştum normal yerden de serum vs takmışlardi
Egeminannesi Deletedmom_50 serum fayda eder mi cnm ben hastalandım hiç bsy vermediler parol iç dediler sadece
momyy__ Deletedmom_50 giriş yaptığın zaman kaç haftalık hamile olduğunu belirt ona göre yapiyolar canım ben acilden giriş yaptım muayane eden doktora hamile olduğumu söyledim oda ona göre serum yazdı
Edolili Deletedmom_50 normalden giriş yapılması gerekiyor onlar uygun görürse kadın doğuma yönlendiriyor. Parol serum takarlar zaten başka birşey vermezler yapamazlar geçmiş olsun
Deletedmom_50 Yazmelegi_ valla canım aradim normal acil bakmazlar dediler önce muayne edip ona göre durumuna bakarlar dediler
Deletedmom_50 Egeminannesi kiz vallaha benimki öyle bi basit hastalık değil mecburen gitmem lazım bildiğin ciğerlerim sökülüyor o şekil öksürüyorum öksürmekten karnım agriyo
Deletedmom_50 momyy__ canim normal acil bakmaz dediler kadın doğum acile gittim önce muwyne ederler sonra durumuna gore yönlendirirler dediler
Egeminannesi Deletedmom_50 ben soğuk su içince boğazım şişmişti en son dedim uyuyamıyorum ver bı ilaç diye antibiyotik vermişti Dr git cnm muayene ol
momyy__ Deletedmom_50 valla canım ben özel hastaneye gittim acilden giriş yaptım doktor muayene etmeye geldi ağır soğuk almıştım 22 haftalık gebe olduğumu belirttim ona göre serum verdi eve geldim iyi oldum hemen
Deletedmom_50 Egeminannesi benim tek bogaz değil canim nezle var kuru öksürük var başım ağrıyor çok kötü hastalandım halim yok gözlerimi açamıyorum mecbur akşamı bekleyecem eşim işte izin vermiyolar
Deletedmom_50 Egeminannesi valla akşamı bekleyecem mecbur eşim evde yok işte izin de vermiyorlar akşam bi tane gidecem zaten
Gelisimcianne Bende hamileyim çok kötü hasta oldum doktorum enfeksiyon hastalıklarına yönlendirdi. Enfeksiyon doktoru çok güzel ilgilendi tahlillerimi yaptım serum takıldı. Antibiyotik tedavisi gördüm. Size de çok geçmiş olsun.
Deletedmom_50 Gelisimcianne sagolasin canim senin neyin var söylediklerimin aynısı mı ben kafamı kaldıramıyorum bildiğin kafam agriyo bogazim agriyo öksürük var nezle var hiç halim yok
meliiisoz Deletedmom_50 özel hastanenin normal acili bakıyor parol ve su takıyolar canım zaten geçmiş olsun bol su iç nane limon zencefil bal tüket c vitamini al