Aselos18 9 haftadan beri alfamet kullanıyorum şuan 28+5 olduk 3 aydır günde 6 adet alfamet dirençli olup düşmediği için ekstra adalat 30 mg 1 adet içiyorum 3 aydır. Birkaç gün öncesine kadar iyi gidiyoduk ama şu bikac gündür 14-9 kadar çıkıyor ama düşüyor çok şükür sabit kalırsa sıkıntı doğum başlaması dediler hayırlısı bakalım. Bu arada kızımda tansiyondan gebelik zehirlenmesi yaşadım 26 haftalık doğum yapmıştım. Stresten uzak kalman lazım yatıp dinlenmek lazım özelliklede 0 tuzsuz yemen lazım yoksa bebek beslenmesinde sıkıntı olur